Friday, August 1, 2008

Mengapa Pilih Trace Mineral

Kini begitu banyak produk supplemen mineral di pasaran. TETAPI Concentrace Mineral Drops (TM-1) lebih unggul dalam pelbagai aspek, dibandingkan supplement mineral lain.

1) LengkapTM-1 terdiri dari makro-mineral (magnesium, kalsium, potassium, klorida, sulfur) dan mikro-mineralnya adalah kromium, iodin, mangan, selenium dan zink, membekalkan sekita 44 jenis mineral. In menjadikan TM-1 supplemen mineral yang terlengkap.

2) IonikIonik bererti bercas positif dan negatif. TM-1 dititis dalam air akan memecah menjadi bentuk terkecill iaitu ionik mumudahkan ia diserap oleh tubuh.

3) Bersih/SuciTM-1 diekstrak dari Tasik ‘Great Salt Lake’, Utah, USA. Kadar garam tasik itu begitu tinggi sehingga tiada kehidupan bakteria. Berbataskan gurun sehingga tidak berpenduduk (bebas pencemaran).

4) Alami (natural)TM-1 bukan hasil buatan makmal.TM-1 semata mata air tasik yang telah dibuang 99.5% garammnya. (Tiada tambahan pewarna, pengawet, perasa tiruan). TM-1 adalah 100% alami. TM-1 tidak perlu pendaftaran Kementerian Kesihatan Malaysia.

5) SeimbangTM-1 bukan sahaja lengkap, juga seimbang. Ini penting kerana mineral dengan lainnya dapat saling menarik atau menolak dan menciptakan suatu keseimbangan dinamik, membantu pengangkutan makanan dan arahan pusat saraf badan.

6) PekatTM-1 adalah 55 kali lebih pekat daripada kandungan mineral air laut. Kepekatannnya begitu tinggi, dibandingkan produk supplemen mineral lain.

7) MemudahkanTM-1 mudah digunakan – hanya titiskan dalam makanan/minuman/masakan anda. (Dewasa 30 titis sehari. Kanak-kanak – 1 titis setiap 2kg berat badan). Juga mudah dibawa kemana-mana kerana saiz botolnya yang kecil

8) Multi fungsiTM-1 bermulti-fungsi dalam meningkatkan kesihatan badan:
Meningkatkan daya tahan daripada infeksi kuman/virus.
Meningkatkan transmisi impuls saraf yang lancar
Memangkinkan pembentukan sel baru
Meningkatkan metabolisme badan
Meningkatkan tenaga & kevitalan
Memelihara kulit & rambut
Menguatkan gigi dan rangka badan

9) Harga wajarHarganya wajar memungkinkan segala lapisan masyarakat mengamalkannya.

10) TerbuktiBeribu testimoni dari benua Amerika hingga Asiamembuktikan TM-1 membantu kesihatan kita.

No comments: